• Programdan yalnızca gecikmeye düşmeyen ve kapalı olmayan kartlar faydalanabilir. 
  • Puanlarla yapılan tüm seyahat harcamalarında, seyahat edecek yolculardan en az birinin soyadının asıl veya ek kart sahibi soyadı ile aynı olması gerekmektedir. 
  • Anne, baba, kardeş, eş ya da çocuk gibi birinci dereceden akrabalık bağı olan adios kart kullanıcıları ile puanlarınızı birleştirebilirsiniz. Puanları birleştirmek için 444 0 446 Yapı Kredi VIP Line aranmalıdır. Puanlar bu kişilerin dışında bir kişiye devredilemez. 
  • Asıl ve ek kart sahiplerinin 3. kişiler için puanlarını kullanarak seyahat harcaması yapabilmesi için aynı uçak ve/veya konaklama hizmetinde kendileri ya da kendileri ile aynı soyisime sahip en az bir kişinin olması gerekmektedir. 
  • Bir müşteri puanlarını kullanarak bir yıl içerisinde en fazla 500.000 puan değerinde seyahat harcaması yapabilir. Maksimum puan tutarı asıl ve ek kart sahipleri için tahsis edilen toplam miktardır ve Avanspuan kullanımları bu miktara dahildir. 
  • Yapı Kredi Seyahat Hattı üzerinden yapılan seyahat harcamalarında puanların daha değerli kullanılabilmesi için kart hesabında en az -5.000 puan bulunması gerekmektedir. -5.000'den daha az puanı bulunan kart sahipleri -5.000 puana ulaşana kadar seyahat harcamalarında puanlarını daha değerli kullanamazlar. 
  • Avanspuan limiti müşteri bazında hesaplandığından, bir müşterinin birden fazla kredi kartı olması durumunda kullanılabilecek avanspuan limiti müşteri limiti ve kart limiti bazında değerlendirilerek belirlenir. 
  • Avanspuan kullanılması durumunda, işlem onay tarihinden başlayarak, kullanılmış puanların bir yıl içinde alışverişler ile tamamlanması gerekmektedir
  • Kullanılan Avanspuan'ların 1 yıl içinde kapatılmaması veya kredi kartının herhangi bir nedenle kullanıma kapatılması halinde, kapatılmayan Avanspuan'ların TL karşılığı kart sahibinin hesabına borç kaydedilir. Kapatılmayan Avanspuan'ın Türk Lirası karşılığı, eksik kalan her bir puanın, hizmetin satın alınması esnasında kullanılan katsayı ve kart hesabına borç kaydedilecek günden bir önceki iş günü ilan edilen TCMB Euro satış kuru ile çarpılması yoluyla bulunacak ve Bankanın ilk talebinde ödenmesi gerekecektir.Puan tutarının -5000 ve üstünde olması halinde Avanspuan kullanılarak tekrar seyahat harcaması yapılabilir.
  • Kefaletli kartlar Avanspuan kullanımı gerçekleştirememektedir.
  • Yapı Kredi Bankası A.Ş. puan toplama kurallarını ve borçlanma limitlerini değiştirebilir, Avanspuan uygulaması kapsamında her türlü değişikliği yapma ve programı kaldırma hakkını saklı tutar.
  • Değerli puan kullanarak alınan uçak biletleri için ödenen puanlara alan vergileri de dahildir. Alan vergisi için ayrıca bir ödeme yapılmasına gerek kalmaz. 
  • Biletlerin gidiş ve dönüş tarihleri açık olmamalıdır. 
  • Bilet ve diğer seyahat harcamalarının (tur, otel, araç kiralama, cruise) iptal ve iadesi mümkün olmamaktadır. 
  • Ücretsiz bebek bileti uygulaması önceden belirlenmiş havayollarında 0-2 yaş arası bebekler için en az bir yetişkin biletinin puan ile alınmış olması durumunda geçerlidir. 
  • Bir uçuşta 2'den fazla ücretsiz bebek bileti alınamaz. 
  • Parayla satın alınan biletler için bebek bileti hediye edilmez. 
  • Uçak Biletlerine havalimanı vergileri ve güvenlik sigortası dahildir. 
  • Yapı Kredi Seyahat Hattı'na dahil ve Türkiye'de bilet satışı mümkün olan anlaşmalı havayollarından puanlarınızla uçak bileti alabilirsiniz. 
  • Düzenlenen tüm biletlerde Uluslararası Hava Taşıyıcıları Birliği (IATA) kuralları esas alınır. 
  • Kredi kartı hamili, taşıyıcı kuruluşun yolcu bileti üzerinde belirtmiş olduğu koşul ve kuralları peşinen kabul ve taahhüt eder. 
  • Biletlerinin düzenlenmesinden sonra talep edilen değişikliklerde, her havayolunun uyguladığı "bilet değişiklik cezası ve fiyat farkı" uygulanacak olup ödeme kart hamiline aittir. 
  • Otel rezervasyonları için talep edilen değişiklikler, otel aynı kalacak şekilde ve değişiklik istenen günün koşullarına göre yapılır, değişiklikten doğacak ödemeler kart hamiline aittir. 
  • Alınan biletlerde koltuk rezervasyonu ve check-in yapılamamakta, istenilen koltuklar garanti edilememektedir. 
  • Alınan biletlerin (aktarma noktaları dahil) yolcu vizesi ile uyumlu olup olmadığı kart hamili sorumluluğundadır. 
  • Türkiye'de bilet satış ofisi olmayan havayolu firmalarından bilet alınması durumunda, her türlü talep ve değişiklik bileti alan kişi tarafından ilgili havayolu firması ile temasa geçerek yapılır. 
  • Yolculukla ilgili yaşanabilecek memnuniyetsizliklerde, sorunlarda ve kaza durumunda Yapı Kredi'nin hiçbir sorumluluğu yoktur. 
  • Taşıyıcı kuruluşun uygulamış olduğu saat değişikliği ya da sefer iptallerinde Yapı Kredi'nin hiçbir sorumluluğu yoktur. 
  • Yapı Kredi Bankası A.Ş.'nin sözkonusu havayolu firmaları adına her türlü bilet değişiklik veya itiraz taleplerinin karşılama sorumluluğu bulunmamaktadır. 
  • Yapı Kredi Bankası A.Ş. program kapsamında her türlü ürün özelliği ve hizmet içeriğinde değişiklik yapma hakkını saklı tutar. 
  • Havayolu firmalarının internet sitelerinde yer alan bilet fiyatları ile Yapı Kredi Seyahat Hattı'nin rezervasyon/biletleme sistemleri üzerinden sağladığı bilet fiyatları farklılık gösterebilir. Yapı Kredi Seyahat Hattı'nda havayolu firmalarının acentelerinden veya çağrı merkezlerinden satılan bilet fiyatları uygulanmaktadır. Yapı Kredi Seyahat Hattı'nın havayolu firmalarının internet sitelerinden veya farklı internet siteleri üzerinden sağlanan bilet fiyatlarını uygulama yükümlülüğü bulunmamaktadır. 
  • 1 Ocak 2016 tarihi itibariyle, ek kart sahipleri adına Yapı Kredi Seyahat Hattı üzerinden puanlarla gerçekleştirilecek seyahat harcamaları için, ek kartın en az 3 ay önce çıkartılmış olması kuralı uygulanmaya başlanacaktır.
  • Yapı Kredi Seyahat Hattı’ndan kredi kartınız veya puanlarınızla aldığınız uçak biletlerini, havayolu programlarına kaydederek ayrıca mil kazanabilirsiniz.